sAyanG2 YaYa

Halaman

Ahad, 11 Mac 2012

Blurp/Sinopsis CINTA INDAH MIMPIMU (CIM)

*beRi soKongan anDa seMuA... kOmeN2 lAh yEee...tQ




Aisya Damyaseorang gadis kecil molek yang menjadi kegilaan ramai jejaka. Satu peristiwa yang telah berlaku mengubah sikapnya yang begitu lembut dan ceria kepada seorang yang pemarah dan berperwatakan kasar. Dia bagaikan trauma untuk didekati oleh insan yang bernama lelaki.

Amir Hamka, lelaki yang terlalu mencintai Aisya Damya tanpa gadis itu sendiri sedari. Sejak pertama kali mengenali gadis itu, hatinya sudahpun terpaut. Semakin seronok dirinya apabila gadis itu adalah kawan baik daripada sepupunya sendiri. Dia akan cuba memikat hati gadis itu. Baginya, Aisya Damya hanyalah untuknya. Lelaki yang dianggap pengganggu hubungan antara mereka akan disingkirkan dengan segera.

Dan kemunculan seorang lelaki yang menjawat’ jawatan penting’ dalam hidup gadis itu membuatkan gadis itu mengambil langkah berjaga-jaga agar peristiwa lalu tidak berulang kembali.

Adakah lelaki ini juga akan menjadi mangsa Amir yang seterusnya? Bagaimanakah keadaan Aisya seterusnya apabila mendapat tahu dalang dan punca di sebalik kesedihan yang ditanggung olehnya selama ini? Apakah pula yang akan terjadi pada lelaki itu apabila mengetahui kehadirannya sudah dapat dihidu oleh Amir? Segalanya pasti terungkai di dalam Cinta Indah Mimpimu.

TQ:-)jGn lUpA kOmEn k..

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Semoga awk berjaya..gud luck yaya..

Hani.

Tanpa Nama berkata...

Sounds look interesting. keep it up!

-Arieyn-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...